بررسی تخصصی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

معرفی، مقایسه، خرید، قیمت و مشخصات فنی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع واکی تاکی مجاز میباشد که توانسته با کیفیت ساخت بالا و همچنین کارایی آسان نظر کاربران را به خود جلب کند. بیسیم واکی تاکی مجاز MOTOCOM در سه مدل مختلف MC444 , MC555 , MC666 عرضه میگردد که تمامی این مدل های بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد.

فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی

مرکز رسمی خرید و فروش بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM  با کارشناسان مجرب فروش ارائه دهنده بیسیم واکی تاکی برند موتوکام MOTOCOM در انواع مدل های مختلف از قبیل MC444 , MC555 , MC666 با امکانات و ویژگی های منحصر بفرد از قبیل امکان شارژ ثانویه توسط Port USB Android، کیفیت صدای مطلوب و … با گارانتی و خدمات پس از فروش و عرضه کلیه لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی برند موتوکام MOTOCOM ، زمینه ای فراهم ساخته تا شما کاربران گرامی تمامی اطلاعات و خدمات مورد نیاز خود را به واسطه مشاوره و راهنمایی تخصصی و هدفمند در خصوص بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM دریافت نمایید.

میتوانید بیسیم واکی تاکی موتوکام مورد نظر خود را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی بصورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی Walkie-Talkie خریداری نمایید و یا برای پیگیری سفارش خرید از طریق لینک تماس با ما ، در ارتباط باشید.

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM ارزان قیمت ترین بیسیم واکی تاکی موجود در ایران میباشد که ویژگی های مناسب یک دستگاه اقتصادی را دارد.

 در ادامه بهترین بیسیم های واکی تاکی موتوکام MOTOCOM را معرفی می کنیم و امکانات و ویژگی ها و مشخصات فنی و فیزیکی هر یک از مدل ها را بررسی میکنیم.

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC444

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 یکی از مدل های پرفروش و در لیست بهترین و باکیفیت ترین بیسیم واکی تاکی مجاز با مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. از ویژگی هایی که هنگام خرید این دستگاه می توان به آن توجه کرد آنتن بلند و انعطاف پذیر، امکان شارژ با پایه شارژر و قابلیت شارژ ثانویه توسط Port USB Android که امکان شارژ با پاوربانک ، فندکی خودرو و … را برای بیسیم واکی تاکی MOTOCOM مقدور میسازد و دارای مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر میباشد:

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444
بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444

بیسیم واکی تاکی MOTOCOM MC444 دارای ویژگیهای منحصر به فرد:

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444
بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC555

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555 از محبوب ترین و خوش دست ترین بیسیم واکی تاکی مجاز دارای مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همراه با گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد. از ویژگی بارز این بیسیم میتوان به امکان شارژ دستگاه بیسیم واکی تاکی توسط پایه شارژر و همچنین قابلیت شارژ ثانویه توسط Port USB Android که امکان شارژ توسط پاوربانک ، فندکی خودرو و … را بدون دخالت دستگاه برای بیسیم واکی تاکی MOTOCOM مدل MC555 مقدور میسازد به نحوی که ورودی پورت اندروید بصورت مستقل بر روی باتری قرار دارد و دارای مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر میباشد:

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555
بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555

بیسیم واکی تاکی MOTOCOM MC555 دارای ویژگیهای منحصر به فرد:

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555
بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC666

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد و متنوع ترین رنگ بندی در بین تمامی بیسیم های واکی تاکی مجاز ایران در چهار رنگ متنوع نارنجی ، سبز ، زرد و قرمز میباشد و از ویژگی مشترک دیگر این بیسیم میتوان به شارژ با پایه رومیزی و قابلیت شارژر ثانویه توسط Port USB Android که امکان شارژ با پاوربانک ، فندکی خودرو و … را میسر میسازد و دارای مشخصات فنی و فیزیکی به شرح زیر میباشد:

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666
بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666

بیسیم واکی تاکی MOTOCOM MC666 دارای ویژگیهای منحصر به فرد:

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666
بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از دغدغه های اصلی و همیشگی مشتریان و مصرف کنندگان می باشد. تمامی مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM از قبیل مدلهای MC444 , MC555 , MC666 دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند.

خرید لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

لوازم جانبی برای هدف افزایش کارایی بیسیم واکی تاکی مورد استفاده قرار میگیرد و این باعث میشود افرادی که دنبال لوازم جانبی هستند، کیفیت برایشان مهم باشد. شما کاربران محترم میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی Walkie-Talkie تمامی لوازم اورجینال و اصل بیسیم واکی تاکی موتوکامMOTOCOM  را با نازلترین قیمت تهیه نمایید.

انواع لوازم جانبی بیسیم وکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM:

  • باتری
  • آنتن
  • پایه شارژر
  • قاب
  • سلکتور کانال
  • سرولوم
  • دکمه PTT
  • گیره کمری
  • هندزفری بادیگاردی و حلزونی

قیمت و خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM

 برای خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM در مدل های MC444 , MC555 , MC666 و مقایسه قیمت و مشخصات فنی و فیزیکی به فروشگاه اینترنتی بیسیم به آدرس www.Walkie-Talkie.ir مراجعه نمایید.

برای پیگیری سفارش خرید و یا اخذ راهنمایی برای انجام خرید در سایت www.Walkie-Talkie.ir از طریق لینک تماس با ما اقدام فرمایید.

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید:

Walkietalkie3220
ارسال دیدگاه